mandag 3. oktober 2011

- Ny vaskemaskin - endelig!!!!!!!

Da var denne dagen over..
Rart hvor fort tiden går når man ser tilbake på det som har vært. Jeg skal fortelle litt om hva vi gjorde idag :-)
Først gikk jeg, søs og Natalie på campingen å kjøpte is. Var en tur på lekeplassen også, slik at Natalie ffikk ut litt energi :) Kledde på oss godt å gikk ut i den begynnede vinteren. Eller, den sluttende høst tror jeg vi heller sier :-)
Etterpå gikk vi hjem å så litt på tv, før Sindre kom hjem. Da reiste vi til Fagernes først og kjøpte ny vaskemaskin!! Det var deilig altså :-) Nå mangler vi egentlig bare å få oss ett nytt vetrineskap, så skal jeg si med ferdig! Hehe :-) Men det haster ikke. Man får ta litt og litt, og vaskemaskin var ett absolutt 'must'. Vil si vi gjorde ett godt kjøp :-) Handla selvfølgelig hos Elkjøp.


Så spanderte jeg middag ute på oss - det er jo så sjeldent atte det syns jeg vi fortjente!
Så gikk vi i litt butikker og glante. Kjøpte noen julegaver til og handla inn vinterlue, ei strømpebukse og en genser til snuppa i magen.
Med andre ord; dagen idag har vært topp!
Kusina mi Rebekka kom også idag, hurra. Fikk hilst såvidt på henne istad, men sees vel igjen imorgen :-) På onsdag skal Natalie i barnehagen igjen også - det skal bli godt. Merker at hun syns det er kjedelig hjemme når hun har fri og er vandt til å gå i barnehage.. Men, vi får finne på noe imorgen også. Hun sovnet 17.30 idag, så blir vel til at hun skal opp klokken 07 imorgen tidlig.. Menmen, det må man regne med :-)
Hva skal du imorgen?
Nå skal vi legge oss - har en finfin dag i vente imorgen!
God natt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar