tirsdag 4. oktober 2011

- Her sitter jeg, igjen.

Tirsdag og jeg bytter uke i svangerskapet! 29 uker idag :-) Hurra.
Det er deilig å være i siste "20-ukene", for de ukene går sååå sakte.. Men nå er jeg snart ferdig, tenk på det..
Idag hadde jeg trodd Natalie skulle våkne grytidlig siden hun sovnet 17.30 igår, men neida.. Hun vååknet 08.10 :-):-)
Så da kledde vi på oss, spiste frokost, vaska klær og fyrte i ovn mens vi så på tv. Jeg elsker morgenstundene med Natalie :-) Imorgen skal hun i barnehagen igjen, så jeg prøver å slite henne ut litt idag, slik at hun legger seg tidlig og får sovet ordentlig ut til imorgen. Vil ikke levere henne fra meg hvis hun gråter og er trøtt :-/ Hønemor? Absolutt ikke, men man går derfra med litt tårevåte øyne, selvom man vet det går over med en gang.
Nå har vi nettopp kommet inn igjen etter å ha vært ute en time. Vi har trilla en tur etter veien, vært på gården og sett på dyrene osv. :-) Klesvasken henger ute til tørk - for nå er det perfekt tørkevær ute. Det blåser og er opphold :-) Nå skal jeg ta opp middag. Idag blir det kylling, ris og slik saus ;-) Hehe! Har gjort om litt på middagsplanen siden søs er her og vi har (selvfølgelig) glemt å kjøpe inn litt ekstra av alt.
Skal en tur på Kiwi idag, for å kjøpe litt middag, pålegg, melk og slik :-)
Nå skal jeg koke litt pasta til oss til lunsj. Vi er sultne etter en lang gåtur :-)

2 kommentarer:

  1. Fy søren, Maya! Du er en så utrolig fantastisk mor! Jeg er så utrolig fascinert av deg! Stå på, det er så oppløftende å lese bloggen din og jeg tror du og din familie er et forbilde for mange andre unge familier rundt om kring!

    SvarSlett
  2. Så fint skrevet! Tusen takk :) Jeg gjør alt Natalie vil, hver dag fra hun står opp til hun legger seg. Etter det tar jeg meg en liten pust i bakken, før jeg må ta husarbeidet :-) Men, jeg klager ikke. Kunne ikke hatt det bedre :-) Koselig å høre, Camilla!!! Igjen - tusen takk!

    SvarSlett