mandag 3. oktober 2011

- Mandag og èn uke igjen!!!!

Nå nærmer det seg sykehustime for Natalie og 3D ultralyd for meg - og Sindre.
På fredag reiser vi nedover til mamma og dem for å være der til mandag. Så jeg håper denne uka går fort! Jeg gleder meg heeeelt vilt!!!
Igår kom forresten søstra mi hit, wee. Vi har ikke fått gjort noe enda da, men vi spiste taco igår da hun kom også satt vi å koste oss med potetgull og dipp og brus på kvelden. Idag skal vi til Leira og Fagernes en tur, så får vi se om vi finner noe å kjøpe der. Det er litt kjedelig å være ferdig med babyshoppingen, for det er jo såå moro å kjøpe babyting, og Natalie trenger jo ingenting heller.. Men, vi får se :-) Er morsomt å bare gå og se også. Idag skal vi ha middag, men hva..? Hadde egentlig bestemt meg for å ha fiskeboller, men har bare èn boks og gidder ikke på butikken før vi skal bortover.. Så da tror jeg vi tar noe kjøtt :-)
Sindre kom hjem igår med litt elgbiff og to fine lamper som tanta hans har mala på. Fine :-) Det var godt å få han hjem igjen, selvom det er godt å være fra hverandre også.
Nå skal vi ordne oss og litt slik, så får vi se hva vi finner på. Vaske klær må jeg også........


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar