onsdag 12. oktober 2011

- Nå er det vel igrunn natta?! -

Klokken er 04.34 når jeg begynner å skrive her.
Sindre reiste på jobb for enhalv time siden. Og her ligger jeg, alene i en stor seng. Det er så rart å ligge uten han, men allikevel lukte han. Jeg har store problemer med å sovne igjen siden jeg har vært våken i en time nå. Da er det godt man kan se 'Mot i brøstet' på datan og samtidig ligge i senga under ei god og varm dyne! :-)
Er det flere våkne nå? Regner egentlig ikke med det..
Nå ser jeg frem til en ny dag med Nataliegull. Hun skal få sove til hun våkner også skal hun i barnehagen etter at hun har fått tørr bleie, rene klær, fått ordna håret og fått i seg litt mat hvis hun vil ha. Regner med at hun spiser i barnehagen idag også! :-)
Klokken tolv kommer Irèn. Hun jenta jeg passer på ni måneder. Skal være her i fire timer :-) Og det ser jeg frem til. Jeg har ingen andre planer idag jeg så.. Også elsker jeg jo barn!! Synd Natalie ikke skal være hjemme egentlig, for jeg vil at hun skal bli vandt til at mamma koser andre babyer også. Hun ble nemmelig litt sjalu sist. Men tror det blir annerledes når vi får vår egne baby - mamma blir slank igjen og lillesøster er her. Det blir braa.
Nå skal jeg slækken med 'Mot i brøstet' til gullungen min våkner. Snuppa i magen har nettopp sovnet igjen, hvis ikke hun bare drømte istad :-)
Babyspark i babymagen er verdens beste følelse!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar