tirsdag 11. oktober 2011

- Snart god natt, blogg-Norge!

Idag har jeg gjort det vanlige.
Vi holdt oss inne siden Natalie er litt snørrete og skal i barnehagen imorgen, så hun er så og si 'frisk' igjen nå. Ingen grunn til å holde henne hjemme imorgen hvertfall :-)
Til middag laget jeg tomatsuppe til meg selv, mens mine to kjære fikk Sindre sin favorittmat; taco-kjøttdeig, grønnsaker og potetmos!! Syns ikke det er så godt jeg, men de to delte en hel kjøttdeig, en hel pose med grønnsaker og en pose med ferdiglaget potetmos - herremin som dem spiser til tider. Hehe :-) Godt dem har næringsvett.
Absolutt alle klærene til snuppa i magen henger til tørk nå. Det er vel tørt imorgen, og da skal jeg vaske sengetøy og få klart det. Snart så sykehusbag, bag til Natalie osv., kan stå klart nå. Jeg ser sååå frem til å være ferdig, samtidig som jeg gruer meg. Ser egentlig ikke for meg at dette er siste gangen jeg går gravid, men må respektere at Sindre bare vil ha to og det er jo også det som er mest aktuelt i mine tanker, selvom èn til ville vært greit ;-)

(Ullklærene til lille henger ute, så det er ikke med på bildet.)
Natalie har vært en engel idag!! Ikke vært en ramp eller noe, og det er så godt når det er slik. Liker at hun er litt ramp selvfølgelig, men idag var jeg så sliten - og det var "heldigvis" hun også! :-) Hehe!!
Nå skal Sindre se noe på tv som er ferdig 20.15, så stikker vi å legger oss. Han reiser nemmelig på jobb 03.30 inatt, og da slenger jeg meg likt med han i seng. Godt :-) Skal se litt på 'Mot i brøstet' på datan først, slik vi gjør hveeer kveld! Går aldri lei det!
Liker du 'Mot i brøstet'?
Imorgen skal jeg levere Natalie i barnehagen. Hun skal få god tid imorgen tidlig. Sove til hun våkner, spise litt også skal vi bruke den tiden vi trenger på å ordne klær og hår :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar