onsdag 12. oktober 2011

Jeg ser frem til dagen.

Endelig er det dagen, og jeg kan begynne å bråke litt med støvsuger, vaskemaskin osv. :-) Jeg fikk ikke sove mer enn enhalv time ekstra idag tidlig, så jeg er riiimelig trøtt. Men det funker!
Nå har jeg redd opp sengene, satt på oppvaskmaskina og rydda kjøkkenet, satt på ei maskin med håndklær, laget niste og leverte Natalie i barnehagen 08.00 :-)
Hun gleda seg såå masse til å komme dit igjen idag.
Nå skal jeg bare slappe av foran tvn fremtil Irèn kommer. Skal begynne å fyre nå, slik at det er varmt her til hun kommer og kanskje babyklærene tørker til da også. Hadde vært ganske greit å fått bretta dem og lagt dem bort snart :-) Noe er tørt, men lar det henge til absolutt alt er tørt.
Jeg skal finne meg noe frokost nå. Har ikke brød, pasta er jeg lei og de to siste knekkebrødene fikk Natalie med seg i barnehagen idag. Typisk?
Godt vi ikke har lang vei til butikken, så stikker dit etterpå.
Har havregrøt og små pizzaer i fryseren.. Så det er ikke synd på meg egentlig - min egen skyld at jeg er litt kresen på mat fra dag til dag.
Har drukket en capri sonne med appelsin smak nå, nam. Det er så godt :-)
På bildet har jeg på meg nye mamma t-skjorta mi. Kjøpte den på H&M i helga :-) Syns den var veldig fin.
Klesskapet mitt er ikke så veldig fint om dagen. Har jo lagt bort alt som ikke passer lenger, og ser virkelig frem til å bruke det igjen!! Jeg går kun i tights, joggebukse, iblant olabukse, topper og hettejakker. JA, man kan kle seg fint om man er gravid, men hvor mye penger skal jeg gidde å bruke på klær som passer meg i to måneder til? Dessuten syns jeg ikke stilen min er 'kjedelig' av den grunn, heller litt 'daff' og det gjør meg slettes ingenting. Bare vent til jeg er ferdig med å gå gravid ;-)
Endelig er jeg over 30 uker!!!! Er 30+1 idag :-) Det er så godt, for da vet jeg at snuppa skulle klare seg om ting skulle skje nå, og jeg kan begynne å gjøre klart sykehusbag, babyting, babyklær osv.. Også er det morsommere å telle ned. For nå er det jo bare ti uker og to dager igjen til termin.. Kommer med svangerskapsoppdatering om noen få dager!!
De ukene fra 25 til 30 går såååååå sakte!!!!! Så nå skal jeg bare nyte dem siste ukene og dagene som gravid, unne meg litt ekstra og kose meg litt ekstra med Natalie (og Sindre) før snuppa er her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar