søndag 2. oktober 2011

- I gode og onde dager.

Nå vil jeg få ut litt frustrasjon. Les det den som vil!
Men jeg er lei. Lei av å bare være bra nok når andre kjeder seg. Lei av at folk tror jeg ikke kan finne på noe fordi jeg har barn og er gravid. Det er ikke mange venner jeg har igjen etter mitt første svangerskap, men de kom tilbake. Nå er jeg gravid igjen, og folk er derfor borte - igjen!
Enkelte klarer ikke engang å glede seg på våres vegne, hvorfor ikke? Og hvorfor kan ikke folk komme hit, hvorfor må vi alltid komme bort? Det er ikke slik det funker.
Jeg begynte å krangle med ei "venninne" idag og da sa det bare *PANG* oppi hodet mitt. Nok er nok! Fordi jeg skrev det jeg følte på statusen min på facebook, så begynner hun å ringe og sende meldinger - enda jeg har sagt hun ikke trenger å sløse bort sin tid :-) Hun har jo sååå mange venner i følge henne selv, så hvorfor kaste bort tid på meg? Hun satt forresten å leste på profilen min etter jeg hadde slettet henne, men ei anna sin profil. (Ja, jeg vet hvem og hun er også slettet)


Hun er nå ute av mitt liv, så jeg orker ikke bruke mer tid på det. Selvom hun stort sett var en god venn!
Idag startet dagen klokken 09. Jeg liker at Natalie sover lenge altså :-) Det gjord egodt for både min og hennes kropp. Så da stod vi opp med en gang, redde opp sengen og ordnet oss med både mat og klær. Hun sov inne hos meg inatt også! :-) Men idag kommer Sindre hjem, så da skal hun i senga si igjen inatt. Søstera mi er her om ett par timer - jeg gleder meg.
Jeg skal lage mat til henne kommer. Tenkte å diske opp med taco :-) Det har vi så sjeldent, at det er så godt når vi først lskal ha det.
Skal en liten tur på butikken idag også, for jeg glemte å kjøpe grønnsåpe igår - og gulvene her trenger en vask. Helst igår, hehe. Så da blir det ordnings.
Venter på besøk av ei venninne nå.. Men hun hadde nattevaktt inatt, så det er ikke sikkert hun kommer før litt senere idag. Ikke vet jeg når Sindre kommer hjem heller.
Nå skal vi rydde og tørke støv. Også ut å henge opp ei maskin med håndklær. Det er jo tørkevær ute nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar