torsdag 6. oktober 2011

- Kisskiss.

Torsdag, og èn dag til vi reiser nedover.
Håper helga går fort - ikke stygt ment, men jeg vil på ultralyyyyyyyd!! Skal ta med noen 3D bilder av Natalie, slik at jeg kan sammenligne så fort vi er ferdige :-) Gleder meg sååååå!!!
Jeg fikk jo 3D på den ordinære ultralyden, så vet slik cirka hvor like dem er. Men lillesøster var fire uker mindre enn det Natalie var da vi var på 3D med henne, så det er kanskje litt vanskelig å se.


Igår hadde vi forresten besøk. Jeg var barnepike for Irèn, mamma og stefar var her også kom kusinene mine innom på kvelden. Rebekka og Veronica. Det var kjempekoselig, og Veronica fikk med seg litt babystuff, siden hun også skal ha liten. Hun får gutt da, så derfor har hun fått alt vi hadde av gutteklær :-)
Vi spiste kylling til middag. Det var godt.
Ellers var jeg en tur på Leira senteret da. Kjøpte en body i 44 og ei sparkebukse i 50, sokker i størrelse 10-12 og ett par vanter til meg selv.
Til uka tenkte jeg å vaske babyklær i 44 og 50, og legge deg i plastikk inni Natalie sitt klesskap. Godt med alt som er gjort :-)
Nå er Sindre på jobb, søs sover og Natalie springer rundt i pysjen. Jeg har ordnet meg og vaska og rydda hele vaskerommet, og satt på ei maskin med klær.
Skal på søppeldynga med masse søppel, gamle vaskemaskina og ett skap idag. Det skal bli godt å være ferdig med det :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar