torsdag 6. oktober 2011

- Go'kusina mi!!

Da var denne dagen over.
Jeg og søs har sett over klær og pakka til vi reiser imorgen. Det skal bli både godt og trist at hun ikke skal være her mer, men.. Det kommer fler dager og fler ferier :-)
Det er jammen mye vi skal ha med imorgen. Levere ting hit og dit, ha med svenske tombokser osvosv.. MEN, det blir mindre her hjemme og godt er det!!
Rydda som sagt gjennom klæra mine og satt bort en hel svartsekk til jeg er slank igjen. Det var trist. Men nå er det bare mammaklær i hylla mi. Lite, men nok! :-) Hehehe..
Ikveld har vi også hatt besøk av Rebekka - min nydelige kusine.
Vi har spist pommer frites, bearnaissaus og løvbiff. Det var nam. Jeg rydda opp igjen og nå er oppvaskmakina ferdig, men jeg rydder ikke ut av den før imorgen. Tenkte jeg skulle ordne til imorgen tidlig til Natalie skal i barnehagen :-) Lager niste imorgen da.
Nå er det snart natta på oss to :-) God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar