onsdag 5. oktober 2011

- Det er det man har venner til.

Da er det onsdag, og Natalie er i barnehagen igjen.. Det er stille, men godt. Jeg vet hun koser seg og hun ville dit idag, så det er det hvertfall ingen grunn til bekymring :-)
Hun måtte opp 07.10 idag, og da kledde vi på og ordnet håret, før vi reiste. Jeg stod opp noe tidligere (06.40), siden jeg skulle lage nister og ordne meg selv. Så nå skal jeg bare slappe av og ordne litt her, mens søs sover..
Om to timer kommer Irèn. Det er dattera til ei venninne av meg :-) Jeg skal passe henne noen timer idag, og jeg gleder meg!! Det er ei nydelig jente på ni måneder.
Mamma og stefar kommer idag også, og mamma skal være med å hente Natalie i barnehagen.
Blogges ikveld om hvordan dagen idag har vært.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar