mandag 10. oktober 2011

- Helgen gikk så altfor fort..

Da er vi hjemme fra langhelg hos mamma og dem. Det gikk altfor fort!
Vi har kost oss masse!!
Fredag gjorde vi ikke så mye siden vi kom dit litt sent. Men lørdag var vi i Sverige å handlet endel. Godt å ha vært der igjen :-) Ble kvitt tomflasker, fikk kjøpt inn igjen brus, snus, bacon osv., og vi fikk oss en biltur. Hehe! På kvelden spiste vi biff med tilbehør.
På søndag kom Julie (stesøstera mi) og typen på biff-middag og dessert. Vi koste oss veldig :-)
Jeg orker ikke skrive så mye om alt siden jeg er litt sliten nå. Natalie er ikke helt i form og er derfor litt vanskelig om dagen. Men det funker!
Idag var vi på sykehuset med Natalie. Høyre øret var perfekt, men venstre var det ille med. Skal på ny sjekk om 3-4 måneder, for å sjekke en gang til. Hun satt litt urolig, så resultatet kunne derfor være dårlig.
Etter sykehuset gikk vi på cc. Kjøpte endel klær til begge unga, spiste litt og møtte Tuva og Anders :-) Nå mangler vi absolutt ingenting til snuppa i magen heller. Venter kun på ei pakke med lammeskinnet :-) Det er godt. Babyklærene er vasket og henger til tørk nå :-) Det skal brettes og legges i plastikkposer i skapet til Natalie fremtil vi kommer hjem fra sykehuset.
Klokken 13.00 idag hadde vi time til 3D ultralyd. Herreguuuuuud så nydelig snuppa vår er. Det er ingen tvil om at det er ei snuppa nei :-):-) Hehe, vi er veeeeldig fornøyd med det. (Gode elskere får jo jenter, hehe!)
Hun ligger i seteleie, altså med hodet opp og ben og rumpe ned. Håper hun snur deg til uke 36, ellers blir det keisersnitt før termin. Uansett hva bekkenet tilsier. Men hun har èn måned på deg - seks uker :-) Ellers var alt perfekt inni magehuset!!!!! :-)
Siden jeg har minipc har jeg ikke cd-rom. Og det betyr at jeg ikke får lagt over bildene og filmene fra 3D-cdn til datan. Så jeg fikk tatt ett greit bilde med WebCam fra tvn - faktisk, hahahaha.
Uke 29+6 idag. Heldigvis uke 30 imorgen!!!! :-)

3 kommentarer:

  1. Så koselig med 3d-ultralyd :) Også så fint bildet av nurket :) Ser også på bilene over at Natalie begynner å bli stor pie :D Fina ;)
    Også må jeg få siat jeg blir skikkelig babysyk når jeg leser bloggen din :P Lengter tilbake til det å gå gravid og å shoppe babyting og gjøre klart til at babyen kommer.. Håper det blir min tur igjen snart :P Og du skal se at babyen din snur seg nok innen hun skal :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :) Hehe ja, kan tenke meg at du blir babysyk. Bare å sette i gang igjen ;) Hehe! Håper hun snur seg ja, for jeg vil egentlig ikke ha keisersnitt eller bli satt i gang. Men, det finner man ut :) Er nesten mer ubehagelig å bli sparka nedover i blæra osv., enn og bli sparka i ribbena!! Hehe ;)

    SvarSlett
  3. Det blir nok min tur til å få flere senere en gang, nå for tiden så passer det litt dårlig å få flere.. Jeg skal gjøre ferdig utdanninga mi å sånt først ;) Ettersom at den allerede har blitt utsatt pga førstemann :P Da Krysser vi fingra for at hun snur seg snart, er ikke godt å bli sparka i blæra nei :P

    SvarSlett