tirsdag 11. oktober 2011

- I fyr og flamme.

Da er det tirsdag, og Natalie er hjemme fra barnehagen. Jeg sitter å beundrer henne mens jeg skriver på datan. Jeg ser på hvor heldig jeg er. Hun gjør meg så lykkelig, og snart er jeg så heldig å ha to av dem.
Det å være med barn som 20-åring er ikke å annbefale, men slettes ikke og fraråde. Alle maser om skole, men jeg går jo på nettskole. Dessuten blir ikke skolen borte! Man får seg alltids en utdanning uansett. Selvom de fleste tar den først, så har jeg valgt å bli ferdig med barn først :-)
Idag startet dagen 06.45. Sindre reiste på jobb og jeg stod opp for å sette på siste maskina med babyklær. Sengetøy skal tas imorgen, for da er Natalie i barnehagen og jeg kan drive med litt annet :-) Natalie var oppe klokken 08.00 idag, siden hun ikke er helt i form. Litt snørrete og tett, men det er nok pga årstiden. Barnehage blir det imorgen uansett hvis ikke hun får høy feber eller får dårlig allmenntilstand.
Nå er det fyr i ovnen og jeg skal finne frokost til meg selv :-) Natalie driver å spiser ett knekkebrød, som jeg egentlig laget MED brunost..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar