fredag 7. oktober 2011

- Det er endelig fredag!!!!!!!!!!!!

Endelig er dagen her!!
Natalie er levert i barnehagen med ett stort smil. Nå skal jeg bare rydde, dusje og pakke til vi skal reise. Idag går turen ned til mamma og stefar. Skal bare slappe av og sove der idag, siden vi skal opp tidlig imorgen. For da skal vi til Sverige! :-) Det skal bli godt å få inn igjen litt derfra og ikke minst skal det bli godt å levere tombokser fra sist vi var der.
Skal bruke god tid der, også hjem til dem og bare slappe av. Søndagen blir vel en helt vanlig søndag. Ingenting er åpent da, og vi trenger litt ro innimellom.
Men, så kommer mandagen. Det kribler i magen når jeg tenker på det! For da skal vi jo på 3D ultralyd!!!!!! :-):-) Natalie skal på sykehuset først da, men jeg tror det også går bra, så jeg gruer meg ikke til det.
Har du noen planer i helga?
Jeg skal levere to poser med klær idag, i slike containere, skal møte ei på Dokka som skal ha babyklær også skal ei anna venninne ha en dress som vi syns ble for guttete på ei lita babyjente. Hehe. Greit å få det unna :-) Det var jo super-godt å få kasta søpla igår. Vaskemaskina osv., så det skal bli godt å være heeeeeeelt ferdig.
Nå skal jeg lage meg ett par skiver med servelat, ett glass med saft - så skal jeg dusje, også skal jeg pakke, rydde og slappe av til vi reiser :-)
Skal prøve å blogge som vanlig selvom vi er borte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar