onsdag 28. september 2011

Svangerskapskontroll 28+1

Da er jeg hjemme fra kontrollen og vel så det.
Alt var bra! Jeg har gått opp litt fra sist, livmoren er fortsatt litt stor, fosterlyden var perfekt, ikke hadde jeg utslag på noe i urinen, blodtrykket var greit og hun lå med rumpa ned. Hehe :-)
Det med livmoren min var nok fordi hun ligger litt dumt eller rett og slett bare fordi helsekortet går ut fra den gang de regnet barna som 3 kilo i gjennomsnitt. Nå regner dem jo 3,5 kilo.. Det var hvertfall ikke noe farlig siden det ikke er for stor unge eller slik. Har jo vært på ultralyd pga den. Og om tolv dager skal jeg jo på 3D igjen, så får høre da.
Magesmertene er fortsatt ett mysterium, men hun trodde det "bare" var at princess sparker borti sener osv.! Og det med at jeg har vondt i lysken, hoftekammen og bekkenet er mest sannsynlig bekkenløsning. Jeg skal se det an litt :-) Begynner jo å bli stor, så kan være litt derfor også sikkert..?
Nå skal jeg lage meg litt mat, en kopp varm kakao og slappe av litt - også hente Natalie i barnehagen rundt halv fire, om en times tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar