onsdag 28. september 2011

Onsdag og kontroll.

Hei på dere.
Igår var det en vanlig inne-kosedag med Natalie. Laget innbakt pizza (calzone) til middag, sjokoladepudding og vaniljesaus til dessert og la oss klokken ni. Mer er det ikke å si om gårsdagen :-)
Men idag derimot, så skal jeg på kontroll hos jordmor.
28+1 er jeg - allerede. Jeg fatter ikke hvor tiden blir av. Hvertfall; det skal bli artig å høre hva hun sier idag.. Høre om hun finner ut av de magesmertene som plutselig kommer, og hvorfor jeg har så vondt for å gå. Legen min klarte ikke å finne ut hvorfor sist jeg var der, så..
Nå har jeg satt på oppvaskmaskina, ordna og levert Natalie i barnehagen, dusja, spist frokost, gjort klar ei maskin med håndklær og kluter, redd opp sengene og rydda leker.. Puuh, effektiv fra morran av ja ;-) Nå skal jeg ordne meg, så skal jeg slappe av bitytelitt før kontroll. Har time klokken 10.00, og man kommer inn akkurat på tiden hos jordmor.. Heldigvis er hun veldig nøye på det :-) Blir morsomt å se om jeg får møtt fler gravide der borte idag også, for det er så moro å sitte og vente mens man snakker baby!!
Har ikke levert urinprøve siden uke 20, så er litt ekstra spent på den.. Og på hvor stor livmoren min er nå, siden den var altfor stor sist.. Ellers tror jeg alt er greit :-)
Hva skal du ha til middag idag?
Jeg sliter med middagen idag altså.. Er så matlei! Jaja.. Får håpe dere kan inspirere meg :-)
Oppdaterer dere etter jeg har vært hos jordmor.
Pusspuss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar