torsdag 29. september 2011

Det er bare 85 dager igjen!

Herremin, det er bare 85 dager igjen til termin!?!! Det er jo iiiingenting. Jeg blir så glad når jeg tenker på det, for om cirka 85 dager da, så er vi en komplett familie på fire! Det er så rart. Det er mindre enn tre måneder igjen - og litt mer enn to, jeg har gått gravid over ett halvt år.


Jeg tok den positive testen i påskeferien'11. På Plantasjen faktisk. Jeg hadde kjøpt meg to tester, og måtte så på do - dermed ble det der vi var. Syns det er så moro å komme med slike innlegg hvor jeg kan fortelle om den lille og mine, hvor jeg kan skrive hva dem betyr for meg og slik.
Navnet til den lille er bestemt, men vi holder det hemmelig frem til hun er født.
<3 Lille i magen <3 Natalie <3 Sindre <3
- Om 85 dager er vi en komplett familie på fire. Mitt favorittsitat om dagen - bytter selvfølgelig på dagene som er igjen. Hehe :-)
Nå har jeg gjort noen småting i huset; redd opp senger og rydda kjøkkenet og stua. Skal ordne Natalie nå, også skal jeg ta av sengetøyet og få vasket det og hengt ut, samt at jeg må vaske ei anna maskin med mørke klær. Som også skal ut. Det er jo spådd så fint vær nå at da vil jeg benytte meg av det.
Ikveld skal jeg og Sindre se over ett skap hvor vi har masse småtteri. Jeg må ordne klær og slik for Natalie til morgendagen også skal jeg legge nytt på sengene, lage middag, til Leira å handle inn til helga og litt diverse. Jeg tror faktisk det skal bli godt til helgen. Sindre skal på jakt i Torpa og jeg skal være alene hjemme med Natalie. Gleder meg, selvom Sindre blir savn.
Hva skal du i helgen da?
Jeg vet jeg får litt besøk i helgen og det er litt å gjøre her også, så jeg tror det blir bra. Også får jeg litt alenetid etter at Natalie har lagt seg. Gleder meg faktisk til å sitte alene en kveld foran tvn, spise grandis og ligge under ett pledd! Hehe :-) Mulig jeg er rar, men det er så sunt å være fra hverandre i ett forhold. Ellers går man jo lei hverandre!
Inatt/idag har jeg hatt endel kynnere. Det er ubehagelig. Men det går jo alltids over :-) Det er fullt stopp nå, så jeg får benytte annledningen til å ordne Natalie, få i ho litt mat også får vi se om jeg orker å ta henne med ut en tur. Hun trenger jo å få aktivisert seg når hun er hjemme også, og ikke bare i barnehagen. Jeg har bekkenløsning, så er begrenset hva jeg orker. Men, for Natalie gjør jeg alt. Spurte henne nå, og hun vil på gården å se på dyrene, så da gjør vi det. Etterpå.
Og vi? Vi snakkes senere idag :-)


Magebildet ble tatt igår - 28+1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar