mandag 26. september 2011

Natalie: "Neimen, i alle dager!"

Tjohei :-)
Igår kom vi hjem etter noen fantastiske dager hos mamma og dem.Vi har kost oss masse. Det var godt å komme hjem også, selvom jeg ville reise bort igjen når alt var pakket ut istad ;-) Hehe!
Jeg har ikke tatt noen andre bilder, enn av magen, det vi shoppa på fredag og noen andre :-) Lager montasje og legger denm ut slik jeg pleier.





Nå har jeg pakket ut, ordna og levert Natalie i barnehagen, lagt på plass rene og tørre klær, pakka ut alt vi har hatt med på tur, fyrt i ovn, satt på oppvaskmaskina, redd opp sengene og rydda litt annet. Nå skal jeg straks rydde i klesskapet til Natalie :-) Legge bort sommerklær og se over hva hun egentlig har. Hehe! Tviler på at hun mangler noe hvertfall ;-) Den jenta har jo så mye atte..
Etter det skal jeg dusje og vaske - henge opp klær. Og ta opp middag..
Har du lagt bort sommerklær enda?
Må fortelle om noe igår..
Vi var hos besteforeldrene mine på Gjøvik før vi satte snuta hjemover, og vi skulle til å reise igjen derfra.. Jeg skulle sette Natalie i barnesetet, og selen var ikke helt villig til å gjøre slik jeg ville ha den.. Så sier jeg "Neimen.." Plutselig kommer det fra Natalie: " Neimen, i alle dager!" Herregud som vi lo!!!!! ;p Huff, jenta på 2 år sier akkurat det jeg skulle til å si liksom. Jaja ;-)
Vi blogges ;-) ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar