lørdag 1. oktober 2011

En lørdagskveld alene.. :-/

Da er det lørdag, og bare ei natt igjen til Sindre kommer hjem - og til søs kommer! Det er virkelig rart å være alene på en lørdagskveld.. Utrolig stille! Kjedelig. Jeg er rastløs, skravlesyk.
Natalie har nettopp sovnet i senga vår. Hun skjønner nok at jeg ikke vil sove alene, for hun SKAL ligge med mamman sin :-) Søtt da! Flytte henne til sin egen seng når jeg skal legge meg, kanskje - kanskje ikke. Vi får se.
Vi med termin i desember har ei lukket gruppe på facebook, og der har vi fått utdelt hver vår hemmelige venn. Idag fikk jeg min pakke - endelig!! Jeg elsker den, eier ikke ord :-):-) <3


Idag trodde jeg det skulle bli en stusselig dag, men neida! Har vært på Leira senteret å kjøpt noen julegaver, handla litt matvarer osv.. Spiste middag borte - biff, bearnaissaus og poteter. Det var super duper godt :-) Jeg og Natalie gikk en tur da vi kom hjem. Bare for å tømme henne for litt energi. Og det funka nok. For hun ble rimelig trøtt etterpå.
Nå har jeg nettopp satt på ei maskin med lyse klær, og snart skal jeg ut å hente inn tørre klær. Og den maskina som står på nå skal henge ute under tak.
Nå først skal jeg spise Fjordland sin Risgrøt. Nam :-) Og til den skal jeg ta meg ett halvt glass sjokolademelk. Mens på tv står reprisen av Idol på, men jeg skal snart skifte kanal. Men hva skal jeg se på? Hva annbefaler du? Det går en film klokken ti ikveld, så vi får se om jeg ser den.

2 kommentarer: