fredag 30. september 2011

God kveld.

Jeg fikk ikke blogga noe mer igår fordi det var litt å gjøre hjemme, men nå er jeg back.
Idag har jeg gjort lite. Skifta på sengene er vel det største jeg har gjort. Satt hos bestefar etter å ha levert Natalie i barnehagen idag. Sindre kom hjem fra jobb litt tidlig idag, og Natalie ble henta 14.45. Sindre reiste til Torpa rundt 15.30 idag, på jakt - og der skal han være hvertfall til imorgen. Kanskje helt til søndag. Vi får se. Han får være så lenge han vil, for han elsker jo å jakte, og da vil ikke jeg nekte han det :-) Men, neste helg skal vi være sammen igjen alle tre. Skal være hos mamma og dem på Kolbu fra  neste fredag til mandag, så det blir bra.
På søndag kommer søstera mi hit og skal være til fredag - jippi. Det gleder jeg meg masse til. Natalie har fri fra barnehagen helt til onsdag nå, og det skal bli godt å ha henne hjemme altså. Merker jeg savner henne når hun er i barnehagen, selvom jeg har litt å finne på uansett.
Nå er forresten absolutt alt til lille baby klart. Eller, vi mangler lekegrind og kjørepose. Kjøreposen skal jeg kanskje kjøpe imorgen, og lekegrinda haster jo ikke. Det er så godt. Ull har vi bestilt masse av. Venter 5 pakker i posten nå, men alt er betalt. Så det er bare å hente og kose seg :):) Gleder meg til jeg skal begynne å pakke ut alt, vaske klær og gjøre klart jeg.. Kjøpte ammeinnlegg, bleier og slik igår, så absolutt alt er i boks. Det er godt med alt som er gjort.
Er det noe du lurer på i forhold til utstyr vi har kjøpt eller noe?
Det er bare å spørre hvis det er det. Jeg har ikke lagt ut bilder av noe siden ingen har spurt og fordi vi ikke har fått opp noe enda.
Nå skal jeg se siste del av Idol. Har nettopp fått i meg nesten en hel (stor) grandis. Natalie dusja istad, og var i seng til klokken var sju, men stod opp igjen litt etterpå. Hun var mere sulten :) Så da fikk hun i seg en yoghurt og ett lite pizzastykke, før hun sovnet i rent sengetøy i senga til mamman og pappan sin :)<3 Jeg elsker virkelig den jenta altså.
Vi blogges imorgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar